Preskoči na glavni sadržaj

Novi osmijeh - Vinko Capar



Vinko Capar vraća se u manekenske vode nakon dvije godine pauze. „Život mi se okrenuo za 180 stupnjeva. Zubi su mi bili zdravi, ali su bili rijetki, tamni i kratki. Sad se osjećam potpuno oslobođeno“

Kad bi se provela anketa s pitanjem koji pojedinačni estetski zahvat može osobu najviše pomladiti ili koja bi procedura najviše mogla utjecati na kavlitetu nečijeg života ili njegovu uspješnost u poslu, vjerovatno bi odgovori bili veoma raznoliki. Međutim, činjenica je da je prema istraživanjima provedenim u Velikoj Birtaniji najučinkovitija estetska procedura po uloženom novcu estetski zahvat na zubima, u rasponu izbjeljivanja do postavljanja ljuskica ili navlaka u staklenom porculanu.
 
Vinko Capar je 28-godišnji maneken koji se nedavno odlučio na estetski zahvat na zubima. Prvi puta smo razgovarali  s njim u Zagrebačkoj stomatološkoj ordinaciji dr. Tatjane Knego kad je započinjao s procedurom, a zatim smo se susreli i tjedan kasnije, kad je estetski zahvat bio gotov. Razlika je bila veoma uočljiva na prvi pogled, a i sam Capar kaže: „Zadovoljan sam, život mi se okrenio za 180 stupnjeva. Ranije sam radio na mnogim revijama, za L'Oreal, Matrix, Hugo Boss i druge ali nikad nisam dobivao poslove u reklamama. Zubi su mi bili zdravi, ali su uvijek bili rijetki , tamni i kratki. Toa sam uvijek na neki način bio svjestan. Sad se osjećam potpuno oslobođeno i siguran sam da ću prolaziti na castinzima za reklame“. Vinko Capar je dvije godine pauzirao od uspješne manekenske karijere. Sada se odlučio vratiti u manekenske vode, a misli da će mu zahvat koji je obavio na zubima uvelike pomoći.

„Dr. Knego mi je obavila izbjeljivanje i postavila po šest ljuskica na gornju čeljust. Ljuskice su mi se sasvim stopile sa zubima i ne osjećam da imam išta u ustima. Osjećaj je kao da nisam prošao nikakav zahvat“, kaže Vinko Capar.Oduševljeno priča o tome koliko su ljuskice tanke i prirodne.

DOKTORICA DENTALNE medicine Tatjana Knego objašnjava kakav je točno zahvat napravila kod Capara: „Vinko je imao razmake među zubima zbog iznimno široke čeljusti a presitnih zuba. Kod njega ortodontski aparat ne bi formirao oblik zuba. Umjesto toga, prekrili smo ih ljuskicama. Zube se vrlo malo izbrusilo, na njih su cementirane ljuskice koje su kasnije postale potpuno nevidljive, djeluju prirodno i transparentno. Zapravo nema šanse da sugovornik vidi da je rađen neki zahvat na zubima.“
Tatjana Knego nezadovoljna je činjenicom da je oko 80 posto pacijenata koji se kod nas odlučuju na estetske zahvate ženskog spola, bilo da je riječ o izbjeljivanju, ljuskicama ili popunjavanju bora filerom, što neki stomatolozi također rade.

„Kad je riječ o intervjuu za posao ili poslovnom sastanku, neki put anomalije na zubima, veliki defekti, crna boja, razmaci ili izbočen zub mogu oteti pozornost sugovornika. Psihološke studije mnogo govore o važnosti korektnog osmijeha u poslovnom svijetu“, kaže Tatjana Knego.

Oni koji se boje efekta radioaktivnog osmijeha koji svijetli u mraku ne moraju se brinuti. Takve procedure izbjeljivanja prisutne su u SAD-u, u Hrvatskoj se u profesionalnom izbjeljivanju ne primjenjuju. Cilj je postići prirodan i svjež osmijeh koji nikada ne izgleda vulgarno.

Maneken Vinko Capar govori zašto je oduševljen svojim izgledom nakon postavljanja zubnih ljuskica